Search

Friday, October 19, 2007

(un fel de dare de seamă...)

Alaltăieri: meşterit chestii în hârtii oficiale (how booooring!)...bântuit brocante... nimic demn să-mi stârnească vreo inspiraţie oarecare...
Telefoane... dat dracului alte întruniri programate...Am adormit cu nişte pagini în braţe. M-am trezit, brusc, pe la ceasurile trei din noapte, într-o stare confuză. Am visat, probabil, vreo nebunie, însă nu-mi aduc aminte ce...
Ieri: şedinţă plicticoasă... acreli de tehnică şi tehnologie procedurală. Din fericire, am isprăvit cu destule ceasuri mai devreme faţă de ora scontată, astfel încât n-am păţit ruşinea de a adormi în plină şedinţă.
Plecat creanga prin oraş, ca să-mi omor timpul rămas până la decolare...
Ploaie cu soare...măcar aşa mai are parte de lumină târgul ăsta reumatic...
În rest: ascultat muzici de demult. Ce straniu...gânduri... culori, căldură, castane coapte, fum... Am ochii înceţoşaţi şi mintea vagaboandă...
*
Eh, şi nu e oraşul ăsta hidos, în care cresc peste tot monştri oribili din beton şi sticlă, exact în locurile care mai păstrau o umbră de normalitate în ele... spuneam ceva despre "Brazil" înainte de a pleca de-acasă?! Constat că iarăşi am idealizat: în film nu erau atâtea mormane de gunoaie plouate peste tot...
Bruxellesul orei şapte dimineaţa e mult mai nefericit decât Londra orei şase - aia măcar e beată turtă...


Extraneo...

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP