Search

Sunday, November 04, 2007

Lisabona...tura a 2-a

De asta dată, am luat Alfama la picior...la modul aproape serios. Am bântuit prin toate prăvăliile de antichităţi, mărunte, înghesuite şi supraaglomerate cu tot felul de trăznăi din toate epocile, mai mult sau mai puţin..."antice".
Delicioasă senzaţia pe care am avut-o: că m-am întors în vremurile copilăriei şi cotrobăi cu frenezie prin podul bunicilor şi prin cele ale vecinilor neştiutori de urât! :)))

Bonus, aventurându-mă prin oareşcare ganguri şi curţi, am descoperit nişte ruine superbe, pe suprafaţa cărora trecutul mahalalei se îmbina foarte interesant cu graffitti-urile prezentului. Pe cuvânt de onoare că da!!! Gândiţi-vă că observaţia asta vine de la una ca mine, care face crize de nervi la cea mai mică aluzie că cineva s-ar putea atinge de vre-un lucru vechi....

Bonusul bonusului: tot tropăind prin cotloanele Alfamei încolo şi-ncoace, aproape am stricat o filmare! O scenă cu un nefericit care, încercând să smulgă poşeta unei cumetre, se pomeneşte cu..."victima" plus încă o harpie, că-i sar în cap şi-l cotonogesc...:) N-am cerut scenariul ca să mă lămuresc despre ce-i vorba în filmul ăla până la urmă, deoarece mi s-a făcut frică să n-o încasez şi eu. Şi urlau cumetrele alea într-un hal... trei străzi şi câteva rânduri de ziduri groase mai la vale şi tot le auzeam ca şi cum ar fi fost după colţ....

Am făcut mare haz zilele astea pe seama vorbelor rostite, cu o urmă de amărăciune, de doamna Isabel Pires de Lima miercuri, în deschiderea reuniunii: "Îmi pare tare rău, dar, din păcate, de azi a venit iarna! S-a făcut frig...". Am circulat nestingherită în cămaşa... şi era un soaaareeee!!!. Nu i-am mai spus nimic doamnei ministru despre faptul că eu veneam de la 11 grade Celsius...:)

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP