Search

Thursday, September 17, 2009

Filozofie... epidermică


Şed pe malul Pontului, pe care nu l-am "testat" anul ăsta decât acum, vizual, în pauzele de cafea ale seminarului pe tematici din alea pentru care generaţia Hi5 îndeobşte înjură (adică drepturile de autor şi respectarea lor).
Fiindcă pe-afară s-a stârnit un vântişor din ăla care pişcă şi bombăne în mustăţi "vine iarna, vine iarna...nu chiar pe loc, da' vine ea!", las jinduitul vizual de pe terasă şi m-apuc să fac lucruri precum cititul corespondenţei şi uitatul pe foaia asta personală...
Şi-mi pică privirea pe chestia de-aici de-a dreapta.... Multe-mi văzură mie ochii şi-mi auziră urechile, dar promovarea filozofilor antici pe pielicica proprie, încă n-am văzut!

Certum est quia impossibile, indeed!

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP