Search

Monday, October 30, 2006

Marea Neagră e albastra!


Frec menta la birou cu graţie, după ce mai toată lumea şi-a luat tălpăşiţa. După ce de-azi dimineaţă până mai adineauri am dat în brânci sa recuperez ce mi-a fost lene să fac în weekend (a se citi: rapoarte!) Scobind prin calculatorul "oficial", să văd ce-am depozitat în burtica lui încăpătoare, nu l-am găsit pe Iov, ce-i drept, însă am găsit o probă incontestabilă ce răspunde dilemei care le-a dijmuit somnul multora de-a lungul vremii, şi anume "de ce se spune că Marea Neagră e albastră?". Că dacă o cheamă Marea Neagră, n-are cum să fie de altă culoare, nu?!Că altfel de ce-ar fi botezat-o cine o fi botezat-o aşa... Ori, dacă e într-adevăr albastră, cine o fi fost bou' care-a decretat atât de ritos că, de fapt, e albastră...etc., etc., etc. ...
Ei iată că Marea Neagră este cu siguranţă şi indubitabil albastră! Se poate vedea clar în imaginea alăturată. Şi, pentru cine se gândeşte ca, de Halloween, să se costumeze în Toma Necredinciosu', adresa unde se poate convinge de adevăr cu ochiul şi mânuţa proprie este Staţiunea Biologică Marină “Prof. Dr. Ioan Borcea” a Universităţi “Al. I. Cuza” din Iaşi, care se află...unde altundeva decât la Agigea!

Ceee? Cum adică "nu se pune"?! Păi ce, a specificat cineva la care anume Mare Neagră se face referire? Ce, tre' să fie neapărat mare de-adevăratelea, nu şi macheta?

5 voroave::

Zaza Tuesday, October 31, 2006 3:23:00 PM  

la o adica, putem sa facem si ceva in macheta lor, nu?

Aquiu Tuesday, October 31, 2006 3:25:00 PM  

Acum, bine, recunosc: eu chiar am facut!
M-am dat cu skateboardul (împrumutat de la copilul unui prieten) !!!

Anonymous,  Tuesday, October 31, 2006 5:31:00 PM  

eeeeeeee,
poza e facuta dintr-un unghi defavorabil si la o ora din zi cand numai coastele turcesti si alea ucrainiene arata ca Marea Neagra e albastra numai in partea lor.
Evident ca asa este, pentru ca la ei, tarmul fiind mai inalt, au varsat laturile incoace, adica acolo unde imaginea e mai intunecata, adica exact in partea de sus a pozei, in stanga, acolo unde e Agigea.
Degeaba se chinuie Dunarea si saracul curent (Marin) sa faca putina curatenie. Nu se poate! Paparazzi astia umbla numai dupa chestii mizerabile!

Zaza Tuesday, October 31, 2006 11:47:00 PM  

Insula Sherpilor unde e????

Vengeaaaanceeee (francofona, da):))

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP