Search

Sunday, October 29, 2006

Trick or treat...me, usually, I trick myself!


Că eu nu prea mă descurc cu calendarul, uit tot timpul în ce zi anume mă aflu... De obicei mi-aduc aminte de câte-o zi după ce s-a dus pe apa sâmbetei, aşa că m-am gândit ca măcar o dată să nimeresc şi eu cu urările măcar mai devreme, dacă la "punct fix" nu nimeresc jamais...

P.S. : Recunosc că dovleacul, deşi hand-made, a fost folosit cu succes în chip de lampă astă, vară, ca să ne lumineze grătarele nocturne de pe ţărmurile euxine (ceea ce mă linişteşte, pt. că-mi dau seama că nu sunt singura cu probleme de orientare în timp)

1 voroave::

Zaza Sunday, October 29, 2006 10:11:00 AM  

vaaaai ce tare e :))

vreau si io, sunt jaluza !!!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP