Search

Thursday, November 09, 2006

Daily program

Încă sunt la birou. Ha, ha, şi ce? O fi ceva nou asta? Nuuuu...
Starea vremii: după o lună "instabilă" spre urâtă, de vreo 3 zile şi-a făcut simţită prezenţa, brusc, un ...front "atmospheric" mediteranean.
Bat câmpii....se-ntâmplă pe-aici lucruri cel puţin ciudate:))))))

Mă duc la culcare, c-am luat-o razna!!!!

Pa!

EDIT: ca urmare a unor rânjete aici, în dreapta mea, fac următoarea menţiune: dacă are cineva chef, în lipsă de preocupări mai inteligente, să afle de ce acest dosar se cheama "Tranxene şi Rudotel", îl poftesc s-o întrebe pe Zaza, că vă povesteşte ea....:)))))

6 voroave::

Zaza Thursday, November 09, 2006 7:58:00 PM  

Mamica, imi dai si mie un farash????

Aquiu Thursday, November 09, 2006 7:59:00 PM  

Hai naibii odata, ca nu mi-am luat lanterna!

Iar bagasi Saraimanu ala-n casti? :)))))

Zaza Thursday, November 09, 2006 8:03:00 PM  

La naiba s-a ars becu la mine pe scara.

Esti responsabila, tu cu ministru tau cu tot!

Zaza Thursday, November 09, 2006 8:06:00 PM  

Nu stiu, eu nu-i cunosc pe Fratii Petreusi astia ai tai, eu nu raspund decat la Xenical si Reductil, daaaa?!? :))

Aquiu Thursday, November 09, 2006 8:07:00 PM  

Desigur...şi, "dealtfel, programul s-a şi terminat!" :P:P:P

Zaza Thursday, November 09, 2006 8:08:00 PM  

Hai acasa, ca pocnesc mashina!!!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP