Search

Wednesday, November 08, 2006

No comment! :))))

La solicitarea specială a Zazei publicului, prezentăm rubrica dedicată materialelor publicitare ce poposesc prin cutiile poştale ale noastre, ale tuturor.

Recunosc, sunt dependentă de apariţia misterioasă a pliantelor de tot felul în cutia mea poştală. Cum pun mâna pe ele, le şi devorez. Fac adevărate crize de nervi atunci când altcineva din casă îndrăzneşte să le răsfoiască inaintea mea. Mă impregnez cu nesaţ cu informaţii care mai de care mai variate, de la credite la oferta de la Cora, de la Turnul de Veghe la Flanco, editura nuştiucare, pizerii, catering, saloane de cosmetică, noi servicii de telefonie (Crapă, romtelecomule, crapă! ... că multe zile amare mi-ai făcut şi mulţi bani mi-ai mâncat, fără ca măcar să pot vorbi la telefon), etc, etc, etc...

Însă, până acum o săptămână, n-am avut parte de o lectură atât de amuzantă ca cea pe care v-o prezint aici, pagină cu pagină! Iniţial, am vrut să produc ceva comentarii individualizate pentru fiecare "expozant" în parte, însă am râs atât de tare şi cu atâta furie, încât am rămas fără cuvinte.

Aşa încât, vă las pe voi, dragii mei, să "lecturaţi", analizaţi, comparaţi, să faceţi statistici şi să vă exprimaţi preaplinul sufletului...

P.S.Nu sunt decât vreo 11 din paginile "publicaţiei", însă pe celelalte le păstrez în geantă pentru episodul 2 (va urma)

4 voroave::

Anonymous,  Thursday, November 09, 2006 11:54:00 AM  

http://www.youtube.com/watch?v=BtPE1kMzMS4&mode=related&search=

Zaza Thursday, November 09, 2006 7:59:00 PM  

*in soapta* daca am cununiile legate imi mai trece, tanti*?!?

Aquiu Thursday, November 09, 2006 8:00:00 PM  

Pai...scoate si tu pachetu ala de carti de unde l-ai dosit, ca s-o fi prafuit saracu, de anu trecut si pan-acum!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP