Search

Monday, November 20, 2006

Tembelizoru' în surdină...










Stau ca proasta în faţa calculatorului, aşteptând să primesc un mail cu nişte chestii, de la o doamnă bine. Evident, pân-acum n-am primit nimic... Nu-i bai, doamna e iertată, că s-a ostenit destul în ultimele două zile cu treburi care ori îi sunt inutile, în "esenţa lor", ori, precum treaba ce reprezintă subiectul mailului aşteptat cu atâta ardoare de mine până la 1 si 13 noaptea, nu e, de fapt, treaba ei (şi nici a mea). Dar, deh...dacă alţii "este" şi puturoşi şi proşti concomitent...
În fine, alceva voiam să zic. Televizorul, de obicei, toacă verzi şi uscate, funcţionând cât e ziulica de lungă, ca să urmărească pisicile telejurnalul... nimerindu-se ca, uneori, să mai fiu şi eu în raza lui de acţiune, aflu tot felul de cestiuni care mă fac să cred că ori sunt eu tâmpită, ori e ceva în neregulă rău cu minţile unora din ţara asta!
Bunăoară, acum câteva zile am aflat că A. Năstase a fost trimis în judecată pentru actele şi faptele de corupţie pentru care a tot fost anchetat în ultima vreme. Pân-aici, toate bune şi normale. Dacă în urma unei anchete penale, procurorul găseşte probe suficiente şi convingătoare, e normal ca anchetatul să se transforme în inculpat. Ăsta e cursul firesc al lucrurilor.
Dar când aflu de la telejurnal că una din probele irefutabile ale faptului că inculpatul ar fi comis fapte de corupţie rezidă în faptul că ar fi primit, drept mită, un număr impresionant de pitici de grădină, încep să am îndoieli serioase în privinţa, nu numai a profesionalismului, ci a însăşi stării de sănătate mintală a procurorilor care au întocmit rechizitoriul!!
După care încep să mă gândesc serios, la următorul aspect: nu cumva traficul cu pitici de grădină o fi vreo afacere super profitabilă şi n-aveam eu habar de ea?!?!?!

2 voroave::

Zaza Monday, November 20, 2006 2:05:00 AM  

shi laaaasaaaa, ca marit io toata herghelia !!! :))

bai, nu ti-am scris, deoarece am stat sa ma uit pe M6 cu maxima iresponsabilitate.

Traiasca copy/paste, da mâine!!!

Doamne-ajuta ! :))

Aquiu Monday, November 20, 2006 2:12:00 PM  

Care nu ti-am zis dara ca esti iertata a priori?:)) Pt. ca:
1. nici eu n-aveam nici un chef de scris discursuri care nu-s treaba noastra,
2. oricum, dupa cum se dovedi azi, treaba era deja rezolvata (desi tare m-am mirat sa aflu ca mai muncesc si altii in afara de noi pe planeta!) :)))))

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP