Search

Friday, November 24, 2006

Nervi de sezon


Gata! Mi-ajunge că azi dimineaţă era să mă sufoc, la propriu, din cauza ceţei! Că trebuie să mă enervez la stând la cozi ca să plătesc facturi! Că n-apuc să mănânc la prânz şi, din cauza asta, mi se face iar rău! Că alerg pe la tot felul de şedinţe unde unii şi alţii bat câmpii, şi nici măcar cu graţie, ci bolovănos ca şi minţile lor! Că în timp ce lumea se distrează, cântă, filosofează sau naiba ştie ce mai face, eu ratez să ajung la singurul lucru care mă interesa azi, la lansarea cărţii în care şi eu am scris!
O să revin când îmi va trece furia! Furia pe propria mea prostie (a se citi bunăvoinţă...sau nu)

5 voroave::

Zaza Friday, November 24, 2006 8:19:00 PM  

bai femee, eu ti-am zis sa te duci omuleeeee

offf

Aquiu Saturday, November 25, 2006 11:26:00 AM  

Nu de-aia....de mai multe.... m-au apucat pandaliile şi pe mine, na! au mai sunat nişte telefoane, s-au mai întâmplat nişte contratimpi...asta e. Meanwhile, am dormit şi mi-a mai trecut...
Dar continui să mă dau "lovită în aripă". Pui-te necuratul să mă dai de gol! :)))))

Zaza Saturday, November 25, 2006 8:46:00 PM  

da-te, maica, da-te :))

hai ca ma culc, sunt mortacioasa si maine ma duc sa-i fac aleia mapa.

zi-mi si mie, rau îmi statea mie acuma la Jaristea??? ;))

Aquiu Sunday, November 26, 2006 10:48:00 PM  

Pffuuuii! Piei cu ispita! Că n-am mai călcat pe+acolo de vreo 5 ani şi mare pohtă mi-ai stârnit acuşilea, păcătoaso! :))))

Zaza Monday, November 27, 2006 12:36:00 AM  

eeeei, asta-nseamna c-a sunat ceasu, madam!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP