Search

Monday, December 25, 2006

De-ale craciunului


De fapt si de drept..."I hate Christmas!". Colindele ma calca pe nervi, pentru ca toate alea cantate si rascantate, de-a-nceput sali se vada urzeala, sunt niste lalaieli deprimante, ca niste bocete. nu ca n-ar exista si altele...da' pe alea nu le prea canta nimeni, ca sunt cam deocheate (poate doar amicul Dani Fat mai are curajul asta!)
Ma conformez "ritualurilor" sarbatoresti doar ca sa nu se uite lumea stramb la mine si sa ma "toace" pe la spate cum ca as avea ceva stoluri de zburatoare pe la "mansarda".
am distribuit oaresce cadouri familiei....mai exact sora-mii, nepotului si cumnatului (un ditamai acvariul, cu pesti cu tot!...pt. ca isi dorea unul de ceva vreme, dar i-era cam teama c-o sa-l bubuie sora-mea, pe motiv ca s-ar putea imbolnavi copilul) . Restul (tata, aia, ailalti, etc) maine. Repet, nu-mi plac defel corvezile astea sarbatoresti! Dupa ce termin cu familionul, ma-ntorc repede acasa, in pat si-mi trag plapuma peste cap pana pe 3 ianuarie!
Iaca si-un rezumat, dialogat, al zilei:

Aquiu (12/24/2006 12:56:27 PM): CHIT REZISTENT LA APA SISTEM ANTICALCAR BALCON IMPERMEABIL ABSORBANT DE UMIDITATE INALBITOR PT. ROSTURI EMAIL FIX LAC PT. CADA DULAP PT. MEDICAMENTE CU PROTECTIE PT. COPII ECRAN DE MARIRE A IMAGINII TV (PANA LA 150%) APARATE FOTO DIGITALE HUSE ELASTICE, LAVABILE, PT CANAPELE SI FOTOLII (BESTIAL, MAI MULTE MODELE, MATERIALE , LA ALEGERE)

Sora-sa (12/24/2006 12:57:10 PM): ce e cu textul ala?

Aquiu (12/24/2006 12:57:23 PM): aaah....trebuiau sa fie linkuri

Aquiu (12/24/2006 12:57:29 PM): de la ***

Sora-sa (12/24/2006 11:45:59 PM):

Aquiu (12/24/2006 11:46:04 PM): ce te razi?

Sora-sa (12/24/2006 11:46:06 PM): pasare de noapte

Sora-sa (12/24/2006 11:46:10 PM): :)))))

Aquiu (12/24/2006 11:46:14 PM): ???????????

Sora-sa(12/24/2006 11:46:16 PM): gata sarmalele

Aquiu(12/24/2006 11:46:28 PM): fac pishu pe mine, da'mi-e lene sa ma duc la baie

Sora-sa (12/24/2006 11:46:39 PM):

Aquiu (12/24/2006 11:47:11 PM): da, gata....si mancate, partial, si friptura iesit buna...si-am facut si bradu acu vreo 3 ore... facut pana si ultimele cumparaturi, apa cola, niste vin....murit de frig pe-afara brrrr!, venit acasa, terminat bucatareala, vazut niste filme...

Sora-sa (12/24/2006 11:47:40 PM): friptura maine

Aquiu (12/24/2006 11:47:45 PM): bibliotecaru' a carpit la loc stecheru de la luminitele de pom, pe care l-a retezat Cheela-n dinti anu trecut.

Sora-sa (12/24/2006 11:47:48 PM): si sal de vinete la fel

Sora-sa (12/24/2006 11:48:39 PM): noapte buna

Aquiu(12/24/2006 11:48:42 PM): si voua!....ma duc la nani, ca mi s-a pus carcel


Boh, cam asta a fost, si-o s-o tin la fel pana la reintrarea in normalitatea calendaristica. Macar nu mai sunt turbatii aia cu petarde, pe care-i apuca din noiembrie si-i tinea pana-n februarie isteria...
Maine, cand m-oi trezi, o sa alipesc prezentei si-o poza cu bradutul mic si de complezenta.

voi, care nu sunteti asa suciti ca mine, Craciun fericit si bucurati-va de familii si de cei care va sunt dragi!

EDIT TÂRZIU DE TARDIV: iaca şi poza!

2 voroave::

Anonymous,  Tuesday, December 26, 2006 8:00:00 PM  

eu unul gasesc ca perioada asta e cea mai plictisitoare a anului.
nu deprimanta (depresia de sarbatori e so has been iar terapia prin shopping de fapt nu functioneaza), ci pur si simplu plictisitoare. (apropos, urez indigestii prelungite tututor celor care ne tampesc de cap cu colindele lor ultrarasuflate pe care le pun pt ca asa au vazut in filmele americane ca se face).
in fine, destul despre mine!
eu :-)) ma tratez cu concertele pt pian ale lui mozart, pe care i le recomand cu caldura oricui, si cu o portie buna de dat cu placa, incepand de poimaine (nu, nu pe valea prahovei), ceea ce va doresc din toata inima si dumneavoastra.
meli clismas.

un cetatean

Aquiu Wednesday, December 27, 2006 5:38:00 PM  

Psihi mu,
Mozart, doamne dumnezeule!!!! Păi, asta ar insemna să mă prăvălesc de tot în butoiul cu sictir!Prefer ceva mai energic, în asemenea momente mă salvează alde Wagner,Paganini, ori..."little Stevie Vai".
apropos, colindele din filele alea americane despre care yici matale sunt vesele, n+au nici în clin nici în mânecă cu jelania asta nesfârşită. Da, bine, conform statisticilor, am aflat şi eu că românii sunt unul dintre cele mai triste popoare din lume...
Şi încă un amănunt, poate nu tocmai neimportant: n-amnimic împotriva celor care se bucură de sărbători, ba chiar, pe undeva, îi invidiez. Doar puţin, pentru că, în compensaţie, am şi eu motivele mele de zâmbet şi de bucurie, pe care alţii nu le ştiu...sau nu sunt în stare să le vadă, deşi le ies zilnic în cale. Aşa măcar, mă pot bucura şi mai mult şi mai tare, ştiind că motivele mele de bucurie nu sunt aceleaşi cu ale altor câteva milioane de inşi...Da, ştiu sunt egoistă...şi probabil chiar un pic segregaţionistă! :))))

În rest, spor la dat cu placa (ai grijă să nu-ţi iasă vreun brad în cale)!!!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP