Search

Wednesday, May 30, 2007

Bibliotecarul nu se ocupă numai cu...răsfoitul




Acum câtăva vreme, nu chiar de demult însă nici tocmai ieri, duduca Zaza mi-a tras un perdaf straşnic, ce suna, condensat, cam aşa: "Te-ai tâmpit de tot! unde naiba e Aquiu aia cu care discutam literatură?! mi-e dor de eaaaaa!!!" După care au urmat o frână neprogramată şi o bălăcăreală straşnică îndreptată către un "băeat de băeat" care-şi juca jipanul în pinteni cam pe două benzi, atentând la integritatea eroicei Zoe (despre al cărei curaj am aflat cu altă ocazie).

Bref, intro-ul de faţă se dorşte a fi o succintă expunere a motivului pentru care încerc eu acum să mă scuz, pitindu-mă pe după cais...De altfel, Zaza ştie foarte bine că nu ceea ce am eu a vă zice acum constituie pretextul central datorită căruia am încasat perdaful menţionat, însă, oricum, este totuşi unul dintre celelalte motive importante.


Ce voiam să vă spun? Ah, da! Doream să-l pârăsc pe domnul Bibliotecar. Aflaţi că, în ultimele luni, domnia sa şi-a cam băgat picioarele în el de home management şi a tot meşterit la isprava asta pe care v-o prezantez în 3 poze! Iar subsemnata a depus oareşce eforturi în susţinerea acestui demers din postura de "cap limpede" (eu şi cap limpede! in fine, mi se mai întâmplă şi mie momente de-astea...) Restul îl veţi putea afla prin vreo câteva librării, în săptămânile ce urmează...şi la un târg de carte de prin urbe.

























0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP