Search

Sunday, July 01, 2007

Văleu!!!



Situaţia e destul de ciudată...şed cuminte pe terasa camerei de hotel de pe malul Egeei, unde se pare că, după toate semnele, am fost "surghiunită" si abia reuşesc să mă descurc în clickuri, pt. că toate cele sunt afişate în greceşte!!!
N-am a vă da decât 1 sfat: sa nu plecaţi în plin sezon estival cu zborul de duminică seara spre Atena! Am crezut că o să mor!!! Plin, dar plin de turişti români imbecili, modelul momârlani cu plozi până-n 4 ani, din ăia care dacă nu zbiară orăcăie -iar părinţii, de-ăia care s-au suit pentru prima dată-n viaţa lor în avion!!! Grrrrrrrr!!!!!!!
I-am consumat stewaresei şefe aproape toată provizia de antinevralgice... Cre că din cauza asta ieşi poza asta cu iahtul pe care e mare petrecere aşa de... "artistică"...
În rest, se aud câteva valuri mărunţele, miroase suav a sare şi-a alge, plaja e pregătită pt. mâine dimineaţă (când eu mă voi duce la negocieri, în loc să mă lungesc pe un chaiselongue din ăla mişto, fir-ar!!!), iar de bagdadie atârnă un luceafăr cât toate zilele....
Cam atât din "raportul de deplasare". Mă duc la nani, că mâine trebuie să mă trezesc devreme.

P.S. Las deschisă uşa terasei... ;)

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP