Search

Wednesday, August 05, 2009

Zgâlţâieli de sezon


Ceea ce n-a pomenit Zaza în relatarea ei promptă (cam fix la un minut după) a evenimentului zgâlţâitor de azi este cât de frumos a sărit ea de pe scaun, drept în sus, ca o săgeată, în secunda în care s-a oprit totul. Cu (foarte)încetinitorul, lucrurile s-au petrecut cam aşa:
1. părţile componente ale subsemnatei încep să perceapă nişte vibraţii stranii; "Iar nenorocita aia de spasmofilie!", îmi zic;
2. Cola din paharul de-a dreapta mea începe să facă valuri, la propriu - "ahaaa!...deci e cutremur" - între timp încep să joace şi scaunele de sub fundurile noastre şi pereţii de rigips să troznească dimpreună cu tocăria ferestrelor. Deci, emit cu voce tare, către populaţia exclusiv feminină (astăzi) a biroului: "Cutremur!"
3. C. rămâne cu mâinile încleştate de birou, aia mică, A. şade cuminte şi senină la locul ei (doar că era cam albă şi cu ochii cât cepele), M., cu căştile înfipte în urechi şi hâţânându-se în ritmul muzicii, continuă să trăiască ignorând prezentul istoric. Zaza, cu vă spuneam, ţâşneste drept în sus, cu mâinile bine lipite pe lângă corp, privirea holbată în bagdadie şi zice, alb: "Cutremur! ce fac?" "Stai jos!", rostesc ferm şi rânjind, iar ea se aşează la loc pe scaun, ca un roboţel.
4. După vreo....aproximativ....10 secunde, în birou era veselie generală, pe socoteala lui M. care-şi scosese căştile din urechi şi ne interoga suspicioasă, fiind probabil convinsă că-i facem vreo farsă. Zaza, reporter conşţiincios, se apucă să relateze faptele.
5. După încă vreo câteva minute, vreme în care eu risc şi o estimare a magnitudinii resimţite "la şosea", ies din comă şi serverele Realităţii TV şi ale Antenei 3.

Anyway, concluzionez că cineva, acolo sus, mă iubeşte: abitez şi muncesc în cele 2 zone calificate ca fiind de risc maxim d.p.d.v. seismic ale târgului ăstuia. Şi, până acum, m-am bucurat de senzaţiile tuturor cutremurelor din ultimii 6 ani acasă, la cucurigu, la etajul 10..."expertiză" care mi-a fost de folos astăzi, ajutându-mă să-mi păstrez calmul şi să rânjesc rece la restul lumii...

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP