Search

Friday, October 16, 2009

Ironia ...semnelor . Sau a soartei?!


În ziua în care s-a "rupt" alianţa PSD - PDL, mie mi-a picat netul la birou. În ziua în care a trecut moţiunea de cenzură...mie mi-a "murit" curentul electric la birou...
E clar, toate astea sunt semne... Mă găndesc să-mi deschid (fireşte, tot la birou!) şi o prăvălie de ghicit soarta viitoare a politicienilor...cu onorarii pe măsură, pe care să le donez bugetului instituţiei, că poate aşa om reuşi să ne mai descurcăm cu criza asta...
Până atunci însă, azi am deschis site-ul "realitatea. tv" la un moment dat, ca să mă lămuresc şi eu cum se mai şade cu negocierile. Nu de alta, dar din cauza lor, îmi cam stă şi mie treaba în loc...:(
Şi...am nimerit peste alt...semn! Iacă-tă-l! Interpretarea lui, magică ori simbolică, o las pe seama voastră, dragii mei lectori....

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP