Search

Wednesday, November 15, 2006

Back in the saddle again...


... proaspătă şi odihnită ca o floricică, după un ocol abrupt şi neintenţionat pe la Budapesta, sfârşit cu o prăbuşire în patul propriu şi personal, pe la ceasurile 2 şi jumătate din noapte (neintenţionat de mine, dar plănuit de flagcarrierul nostru cel de toate zilele, care-şi suspendă pe nepusă masă cursele spre şi dinspre Bxl, pe motiv de...pasageri insuficienti! beeeei, tâmpiţilor! voi de UE aţi auzit? Sau de NATO? Ori de armatele de funcţionari, guvernanţi şi parlamentari români care tropăie cât e ziulica de lungă, în toate sensurile, pe poteca aiasta cerească???)

Paranteză: în fundal, la dan senzaţionescu în direct, un cetăţean, vag similar vraciului Andrei, povesteşte că el chiar a plătit lumina pe undeva pe lângă Mega Image. Şi domnul Loţi nu întreţine relaţii...sentimentale cu angajatele! Da? Să fie clar! - hu ză fac iz domnu Loţi?!


În birou, dau peste numita doamnă Zaza, care, profitând cu nesimţire de faptul c-am lăsat-o de capul ei o zi întreagă, se destrăbălează cu muzici din alea în birou şi rânjeşte sardonic privind monitorul.

Păi, aşadar, dacă e clar că mi-s fooaarte hodinită, "na de fă rapoarte, na de du-te la şedinţi a te certare cu lumea, na de-ţi ticluieşte încă vreo 3 rânduri de reuniuni pt. mâine, na de te-ntoarce acasă şi stai până acum, la unu jumate noaptea, de ticluieşte rapoarte şi proporţii despre peripeţiile bruxeloazo-şedinţoase de ieri!". Cu, ce-i drept, intermezzo-ul cu medalii (mincinoşii! de-un an jumate mă tot duc cu zăhărelul şi-mi promit statuie instalată pe soclul fost al tovarăşului Lenin, ăla de la Casa Scânteii... în fine, treacă de la mine şi de astă dată), cu lasagna, cu Zaza şi cu madame la mere a dumisale.

Bref! Rezumat:

  • m-am întors...vie, în ciuda ocolului şi-a hurducăturilor marca Malev (cinste lor, a fost pt. prima dată când am zburat şi eu cu un avion care a ajuns la destinaţie cu 15 minute mai devreme decât ora anunţată...de regulă am parte de întârzieri de minim juma de ceas!)

  • constat că... starea vremii e într-o continuă îmbunătăţire (fapt de care voi profita cu nesimţire extremă, dimpreună cu Zaza, că destul o fi plouat până acum în...pozele alea de vi le-a arătat!)

  • am mâncat (şi altceva în afară de... sandwichuri!)

  • iar acum mi-e tare somn şi mă doare spatele şi mâine trebuie să mă trezesc iar de dimineaţă, deşi îmi făcusem alte planuri, aşa că mă duc la nani şi văd eu mâine ce să vă mai povestesc...

Pa!

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP