Search

Sunday, November 05, 2006

Raport despre dup-amiaza de sâmbătă


Pe scurt: reuniune săptămânală, cu scopuri literare. Companie plăcută (nu se întâmplă aşa chiar întotdeauna), discuţii interesante, cafea fierbinte, ceai fierbinte, alte lichide mai puţin fierbinţi dar...înfierbântătoare , absolut necesare în lupta cu temperatura, nu tocmai prietenoasă, a mediului înconjurător.
Cu această ocazie am avut bucuria să aflu că am 18 ani (deh, vrabia-i tot pui, dar...:))) şi că sunt, în sensul laudativ al termenului "gagică"! Această ultimă observaţie despre persoana subsemnatei mă face să mă întreb câte gagici o cunoaşte colegul M. (cel care mi-a lipit această etichetă), care au ca pasiune primară târguitul de bormaşini, baterii de cadă, freze şi raboteze, etc, în locul celui de ţoale, parfumuri şi cârmâzuri destinate boielii?! :))
Motiv de tristeţe : senzaţia că tânăra generaţie literară băştinaşă şade cam slab la capitolul cultură generală (şi alta în afară de beletristică).

Deocamdată atât. Mă duc să mă fac belă, ca sa pot ieşi în lume cu Zaza!

P.S. Imaginea simbolizează temperatura locaţiei, nicidecum pe cea a reuniunii!

P.P.S. Na, că, de emoţie, aproape am uitat: povestit la lume despre leapşă. Lumea plăcut tare mult ideea, la suflet bucurat. Stop.

3 voroave::

sisiphe Sunday, November 05, 2006 4:55:00 PM  

hihi, scrii pe agonia? de cand? :)
scriam si eu candva, mai sunt pe-acolo doar cu numele si cu textele

Aquiu Sunday, November 05, 2006 5:00:00 PM  

Auzi, Cristinica mama, tie sa-ti fie rusine ca n-am mai dat nici un semn de viata de nu stiu cand! :)))
Te-as pofti ca de Craciun, cand ziceai ca mai treci prin tara (si nu vrei sa stie nimeni...hihihi!:D), sa binevoiesti sa mai dai si tu un semn de transmisie live, cu Dieter cu tot, nu sa trebuiasca sa va pandesc iar prin statia aia de tramvai de la Unirea, unde v-am dibuit ultima data, ca va mananc pe amandoi! cu fulgi cu tot!
'Teles???!!!

cu drag, a ta SILVA :))))))

sisiphe Wednesday, November 08, 2006 2:03:00 PM  

mica e lumea, Silvo! :D
nici nu stii cat ma bucur ca dau de tine :d

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP