Search

Friday, January 05, 2007

Ştirea zilei...disperare mare!

Jale maximă!
Şed cu Zaza-n telefon. Turbează. După ce că tocmai i-a crăpat modemul, a constatat că titulara postului de "la colf" i-a depozitat, cu gingăşie, una pereche underwear în... bibliotecă, fix peste "Breakfast at Tiffany".

Vă salutez, am consemnat pentru posteritate.

8 voroave::

Anonymous,  Friday, January 12, 2007 8:11:00 PM  

mai ce faci cu foile astea ca or fi ele volante dar nici sa le ia vantul de tot parca nu se cade.
enfin, iaca niste puoze (cadeaux!) de pe unde am fost eu care mea placut mie cum a iesitara (nu prea stiu sa pun poze, asa ca dau link-uri)

http://i1.tinypic.com/4gxsjyp.jpg

http://i1.tinypic.com/40272bq.jpg

Zaza Saturday, January 13, 2007 7:08:00 PM  

@humbert: tzeapa, nu se deschide nimic si muream de curiozitate sa vaz cine s-a bagat peste chilotul meu! :)

Anonymous,  Sunday, January 14, 2007 8:48:00 PM  

nu merg linkurili alea? nici daca se da c/p intr-o fereastra separata de browser? hmm. nu stiu ce sa zic, la mine merg. oare sunt eu special? :))

Zaza Wednesday, January 17, 2007 9:09:00 AM  

@humbert: maramures sau cortina d'ampezzo?

Anonymous,  Wednesday, January 17, 2007 2:27:00 PM  

a, deci pana la urma merg! nope, nu e maramures. cortina aia nu stiu ce e, deci s-ar putea sa fie (si) aia. eu unul am fost in parang :))

Zaza Thursday, January 18, 2007 10:49:00 AM  

@humbert: a naibii sa fiu daca stiu unde e parangu asta! :)

Anonymous,  Friday, January 19, 2007 4:46:00 PM  

daaa, cu geografia e foarte complicat. geografia e practic o stiinta, cum ar veni. si una ezoterica, nu asa. locul unde am fost eu se cheama Straja, e o aproape statiune montana langa Lupeni, care e chiar langa Vulcan (astea sunt orase, am aflat eu). acolo se-ajunge pe la Petrosani, un alt oras al tarii noastre. zona miniera - adica urata, golasa, dezolanta si sinistra pe alocuri. saracie vizibila. in fine, astea sunt impresiile mele din masina. altfel peisaju' foarte frumos, chiar daca mai aspru asa, poate si din cauza ca nu era foarte multa zapada.

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP