Search

Sunday, November 25, 2007

Unde m-apucă, subit, pandaliile...


...Televizorul bate câmpii dinspre secţiile de votare. Toată lumea îşi dă cu părerea despre orice, mai puţin aceia care într-adevăr ştiu despre ce e vorba în propoziţie. Şi nu mă refer aici doar la europarlamentare, ori la referendumul pro sau contra unei variante de uninominale, ci, în general, la ORICE.

M-am săturat până peste cap de sictirul şi de ifosele neaveniţilor de care mă-mpiedic la tot pasul. M-am săturat de opiniile celorlalţi, m-am săturat de agresivitatea "sfaturilor prieteneşti", m-am săturat de ochelarii de cal ai tuturor, inclusiv de ai mei proprii, m-am săturat să caut o carte şi să n-o găsesc, m-am săturat de obligaţii şi convenienţe sociale, m-am săturat de fotbal, de modă, de facturi şi chitanţe, de dat bună ziua zâmbind, de ceasul deşteptător, de vreme, de vremuri...

În fond şi la urma urmei, ar trebui să fac exact ce vreau eu...

Şi ce-aş vrea?!

Să fie vară, pădure, soare, un izvor, nişte oameni în jur (doar câţiva şi doar unii anume) şi linişte...

Mdah, nimic mai mult decât să curgă lapte şi miere, v-aţi spune...Ei şi?!



Hai pa! mă duc să mă-mbăiez în lapte de măgăriţă!

0 voroave::

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP